Kurs Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta
Cele Szkolenia
Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi trudnego klienta w celu przygotowania do wykonywania zawodu handlowca.
Kurs profesjonalna obsługa trudnego klienta jest skierowany do osób które chcą zostać profesjonalnymi handlowcami. Nauczysz się technik radzenia w trudnych sytuacjach oraz spełniać oczekiwania klientów aby do ciebie wrócili.
Program szkolenia
- Wprowadzenie do profesjonalnej obsługi klienta
- Typy klientów – charakterystyka
- Oczekiwania klientów od obsługi i od produktu
- Trudny klient czy trudna sytuacja – opis i diagnoza
- Obiekcje i zastrzeżenia klientów – jak sobie z nimi poradzić.
- Jak sprawić by trudny klient do nas wrócił – ćwiczenia w grupie
- Asertywność w trudnych sytuacjach – ćwiczenia w grupie.
Zapisy
Pozostała oferta
Sprawdź inne kursy i szkolenia z kategorii:

Kadry i Księgowość
w tej kategorii znajdziesz m.in.: kursy kadrowe, księgowe, rachunkowe, finansowe, unijne, podatkowe

Human Resources
w tej kategorii znajdziesz m.in.: szkolenia z Zarządzania Zasobami Ludzkimi, controllingu, rekrutacji pracowników, oceny pracowników, zwalniania pracowników,

Informatyka i Komputery
w tej kategorii znajdziesz m.in.: kursy komputerowe, informatyczne, dla Seniorów, obsługi programów komputerowych i biurowych

Rozwój i Umiejętności Interpersonalne
w tej kategorii znajdziesz m.in.: szkolenia z rozwoju osobistego, komunikacji, autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz warsztatów kreatywnego myślenia

Biznes
w tej kategorii znajdziesz m.in.: szkolenia z zarządzania i kierowania, treningi menadżerskie, szkolenia biznesowe oraz z zakresu budowania wizerunku firmy i negocjacji

Zdrowie i Kosmetyka
w tej kategorii znajdziesz m.in.: kursy z zakresu dietetyki, suplementacji w sporcie oraz żywienia

Pozostałe Kursy i Szkolenia
w tej kategorii znajdziesz m.in.: kursy językowe, opiekuńcze, z zakresu obrotu i zarządzania nieruchomościami oraz prasowe i dziennikarskie