Kurs Obsługa programu Sage SYMFONIA – Kadry i Płace ONE PAYROLL

Cele Szkolenia

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności obsługi programu SYMFONIA Kadry i Płace

Kurs kadry i płace przygotuje cię kompleksowo do wykonywania funkcji specjalisty ds. Kadr i płac. Szczegółowo i praktycznie nauczysz się najważniejszych zagadnień i tajników jak być dobrym kadrowym.

Kurs daje wiele możliwości podjęcia pracy w każdej firmie, w której funkcjonuje dział kadrowo-płacowy.

Program szkolenia

  • Charakterystyka ikon w programie Symfonia Kadry i Płace.
  • Ustawianie parametrów pracy w programie.
  • Zakładanie nowej firmy.
  • Administrowanie danymi firmy.
  • Określenie użytkowników i ich uprawnienia.
  • Struktura zatrudnienia.
  • Pracownik – wprowadzenie danych personalnych.
  • Zdarzenia występujące w trakcie trwania zatrudnienia pracownika.
  • Dodawanie okresu płacowego.
  • Przygotowanie listy płac.
  • Naliczanie i zamykanie okresów płacowych.
  • Eksport danych do programu Płatnik.
  • Definiowanie wzorców i zdarzeń.
  • Formuły elementów kadrowo płacowych.
  • Zbiorcze wprowadzanie danych kadrowych.
  • Czas pracy.
  • Umowy cywilnoprawne.
  • Rozliczenia potrąceń, a lista płac.
  • Pracownicy z wynagrodzeń niższym niż minimalne.
  • Zakładanie kolejnych okresów placowych.
  • Polecenie księgowania listy płac.
  • Przelewy – opis działania raportu.
  • Raporty i zestawienia.
  • Współpraca aplikacji z programem e-Deklaracje.
  • Zabezpieczenie i archiwizacja danych

Korzyści dla uczestników

Materiały Szkoleniowe

Materiały Szkoleniowe
Na szkoleniu otrzymujesz: skrypt tematyczny, notatnik, długopis, teczkę

Przerwy Kawowe

Przerwy Kawowe
Podczas naszych szkoleń zapewniamy Państwu serwis kawowy bez dodatkowych opłat!

Zaświadczenia MEN / Certyfikaty

Zaświadczenia MEN
Otrzymasz 2 dokumenty:
  • zaświadczenie MEN (Dz.U. z 2014r. poz. 622)
  • CERTYFIKAT (Dz.U. z 2013r. poz. 667)
  • Zapisy

    Pobierz ofertę w formacie PDF

    Pobierz formularz zgłoszeniowy

    Pozostała oferta

    Sprawdź inne kursy i szkolenia z kategorii:

    Human Resources

    w tej kategorii znajdziesz m.in.: szkolenia z Zarządzania Zasobami Ludzkimi, controllingu, rekrutacji pracowników, oceny pracowników, zwalniania pracowników,

    Informatyka i Komputery

    w tej kategorii znajdziesz m.in.: kursy komputerowe, informatyczne, dla Seniorów, obsługi programów komputerowych i biurowych

    Rozwój i Umiejętności Interpersonalne

    w tej kategorii znajdziesz m.in.: szkolenia z rozwoju osobistego, komunikacji, autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz warsztatów kreatywnego myślenia

    Sprzedaż Marketing i Obsługa Klienta

    w tej kategorii znajdziesz m.in.: kursy sprzedażowe i obsługi kas fiskalnych, marketingowe oraz social media, coaching oraz media relations

    Biznes

    w tej kategorii znajdziesz m.in.: szkolenia z zarządzania i kierowania, treningi menadżerskie, szkolenia biznesowe oraz z zakresu budowania wizerunku firmy i negocjacji

    Zdrowie i Kosmetyka

    w tej kategorii znajdziesz m.in.: kursy z zakresu dietetyki, suplementacji w sporcie oraz żywienia

    Pozostałe Kursy i Szkolenia

    w tej kategorii znajdziesz m.in.: kursy językowe, opiekuńcze, z zakresu obrotu i zarządzania nieruchomościami oraz prasowe i dziennikarskie

    Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z tobą.

      Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych

      Administratorem Państwa danych osobowych jest EFFEKT Sp. z o.o. z siedzibą: ul. Staromiejska 6, 40-013 Katowice Dane są przetwarzane w celu umożliwienia Państwu kontaktu, nie będą one przekazywane do państw trzecich. Będą przechowywane przez okres 5 lat, decyzje o ich przetwarzaniu nie są podejmowane w sposób zautomatyzowany.

      Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia.

      W razie stwierdzenia nieprawidłowości w procesie przetwarzania danych mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych).